måndag 3 augusti 2009

Från igår och förgår

I förgår var vi på Nolia (i Umeå) med min familj och kollade läget. Vi såg bl.a. en super bra stekpanna som vi var sugna på att köpa men det var lite för dyr tyvärr. Inez kom på den suveräna idéen att leka med oss under tiden men tyvärr var vi inte lika sugan på att springa och leta nappar, skor och andra saker som hon kastade ut vagnen. Senare på kvällen så for vi upp till oss och tog det lugnt ett tag. Inex fick lite presenter av farmor och farfar:

En tunnika och några matchande tight till.

En t-shirt.

En super snygg tröja från PoP.

Igår så plockade vi blåbär eller snarare var det jag som plockade och Maria passade Inez och och sorterade lite grann. Senare under dagen så sorterade jag klart alla blåbärna. Vi hann även med att dammsugan, dammtorka, tvätt kläder + sofforna, städaköket och umågs med Inez.

En del av de sorterade blåbrerna.

2 kommentarer:

Hanna o Elliot sa...

å dom där pop-tröjorna är så fina! Har kollat in dom men har svårt att bestämma mig för vilken av dom jag ska köpa. ;)

Annika sa...

Ser härligt ut med alla bären. Vad duktig ni varit. Kläderna är jättefina.
Kram annika-vitaknutar.blogspot.com