fredag 21 augusti 2009

jag är en stor funderare!

Om ni alla bara visste vad som snurrar i mitt huvud var eviga dag så skulle ni bli helt yra;) nej men allvarligt så är jag en stor funderare, och de som främst snurrar i mitt huvud är hur andra människor kan tänka på ett sätt som för mig är helt otänkbart, med andra ord utanför mina gränser i vad jag faktiskt förstår, det är jätte jobbigt att inte ligga på samma klot halva som många andra! detta gör sig ofta uppenbart när vi besöker min mans föräldrar, allt har snurrat ut just innan det blir dags för nästa besök igen, eller nästan allt i alla fall! jag vrider och vänder men finner ofta inte någon lösning! helt olika våg längd helt enkelt! nu finns det ju givetvis många fler som jag inte riktigt försår mig på!

tänkte bara flumma ihop ett inlägg just innan läggdags, sängen ropar nämligen!

Inga kommentarer: