måndag 24 augusti 2009

god natt

min nya läggnings teknik av Inez! ja jag hoppar helt enkelt ner i hennes spjälsäng och ligger där till skruttan har somnat, jätte mysigt för båda! lite trångt och oskönt för mig men lillan like it! hon har nämligen blivit ganska ledsen nu de senaste dagarna och i stället för att springa in 100 gånger till hon somnat och lugna ner henne varje gång så har jag gjort så, hon blir lugn direkt jag kliver ner i sängen och sen somnar hon efter att ha gosta lite och känt på mamma kanske 5 minuter tar det, annars vid ledsna dagar tar det upp mot en halv timme att komma till ro, eftersom jag i vanliga fall alltid går in när hon blir ledsen och sedan går ut direkt hon lugnat sig som resulterar i att hon börjar skrika direkt nästan igen då jag gått! så nu blir det såhär ett tag!