lördag 8 augusti 2009

En oväntad vändning

I torsdag var min första ledig dag på ett tag och det kändes himla bra då man vaknade upp och såg att det var strålande sol och att det lovades 26 grader varmt. Planerna för dagen var att jag skulle fara hem till mina föräldrar och plocka massor av blåbär för att fylla upp vårt förråd av bär inför vintern. Maria och Inez skulle fara och vara med Julia och LoveLee men det blev inte av och jag fick också veta att mina föräldrar skulle fara till Byske och bada. Då bestämde vi oss i sista sekund att alla skulle fara till Byske och joina mina föräldrar. Senare följde vi mina föräldrar hem och hängde där tills vi for hem senare på kvällen.

Inez och pappa badar i havet. Inez blir verkligen tokiga när hon är i vattnet.

Hon "vinkar" till kameran.

Så här ser hon ut när hon gungar - helt uppspelt.

Jippi.

Yeah hoo.

Josefin (Patrik flickvän) gungar Inez.

Simon gungar också i barngungerna.

Maria och Jonathan i våran lekpark utanför Sandfors.

Patrik "gudfadern" var också med och gungade.

Jag bjuder på en bild som jag och Inez tog tillsammans.

Inga kommentarer: