måndag 9 mars 2009

Hoj

Tänkte skriva om en sak jag sa i fredags, jag och Micke satt och tittade i fotalbum där Julia var liten! Sen kom vi till mappen med barnbilder på Micke! Mappen hade väldigt mycket fakta text och Micke säger då att de inte är så roligt med mycket tex utan att de är bilderna man vill se! då säger jag: Jag vet så tyckte jag också när jag var liten men man uppskattar de sen?????? jaha då undrar ni vad som var roligt med de? jo Micke är 6 år äldre än mig!! hahahahah undra vad jag tänkte på då!! kanske ville jag egentligen säga du kommer uppskatta de då du blir gammal!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

fin sida du har,har du designat sidan själv?

Anonym sa...

Hur gammal är ni??

Maria, Jonas & Inez sa...

Vi har tagit bakgrunden från pyzam.com och våran logga har vi arbetat fram i photoshop :)

Maria, Jonas & Inez sa...

Jag har fyllt 21 år och min sambo är 19 år :) Vi är väl ganska unga föräldrar kan man väl säga :)

Anonym sa...

kaninen kommer ifrån teddykompaniet och finns i typ alla babybutiker :P

Anonym sa...

Haha... lite kapning på mig där? Kanske är jag lite omogen ;)

Anonym sa...

tack för din fina kommentar*ska nu se om jag orkar bege mig till jobbet och köra ett pass*pust*

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHA HUR KUL VAR INTE DET :P

Anonym sa...

Japp det tycker ja, själv e jag 22 och tycker jag e ung mamma!