måndag 23 november 2009

staket krach

Hej! Idag var vi i alla fall på baby öppet och det gick riktigt bra för Inez trots den dåliga sömnen, hon orkade till och med vara kvar ända till det stängde :). Det är nog mer mamma som är slut tror jag. Inez vart bjuden på två barnkalas :) ett på onsdag hos Mathilda och ett nästa vecka som var till Emelina :). Riktigt roligt tycker jag. Inez tog mer steg idag då hon stod upp, nu är det nog nära att hon kommer börja ta fler steg ordäntligt. Emelina och Inez leker alltid så gulligt, idag gick det till bil "hörnan" och tog varsin bli (en ambulans och en brandbil) och körde runt och gjorde bil ljud. Ida och Emilia var också där med sina små pluttar, men dem är ju lite mindre så Inez leker inte så mycket med dem. Annars kan jag väl berätta att jag körde in i ett staket med bilen, allt klarade sig då fint (ena kåpan på extraljusen for av) hahahah och hur lyckades jag med det då?? jo parkeringen var slut och vi skulle ställa oss på gräset och hade väl ganska mycket fart men inte nå överdrivet, och när jag bromsar så glider bilen bara rakt fram på grund av att gräset var så sunkigt och blött, så det blev verra bromsspåren eftersom mamma panikbromsade då hon insåg att bilen bara gled.

Inga kommentarer: