lördag 14 november 2009

Akuten

Inez har fått tillbaka febern igen och alla har sovit piss i natt eftersom lillan vaknat ungefär 2 gånger i timmen och hostat, haft svårt att andats och varit i behov av nässug mm. Nu har vi haft 5 piss nätter (igår var lite si sådär) och INGEN sover :(.. Jonas ringde till sjukvårds upplysningen och det tyckte vi skulle komma in och kolla henne + få något utskrivet så hon sover bättre. så snart bär det av till Inez första akut besök.

Igår partajade mamma för första gången efter Inez ankomst, det var riktigt trevligt, lite som lustgasen liksom ;) men jag hängde inte med ut till Balsac eftersom att jag typ är 85 år så var jag tvungen att börja mjukt..

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Massa många krya-på-hälsningar till lillsessan!!

Vill oxå tipsa dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)