måndag 9 november 2009

jul kläder

Julkläder :) det är ju ett halvår kvar till jul minst enligt mig :s men andra verkar inte hålla med, det är nog ett sätt att förtränga att Inez skall bli 1 år och att jag skall ut i livet och plugga... jag är sjukt nervös och jag skulle kunna storgrina varje dag flera gånger om dagen för att Inez blivit sååå stor mest av glädje förstås men även en sorj över att tiden går så fort.

Förvarning inför julen och nyår är att Inez kommer ha KLÄNNING ;) japp efter många och massor av vändor på stan så insåg jag att om hon skall ha något som inte är alldagligt så måste vi välja antingen klänning/kjol eller kostym med väst/ skojorta med stickad väst. kostymen på HM var för bred i hennes längd och så även kjolen + att inget av det var speciellt UNI därav blev det en fin grå ylle klänning med broderi nere och matchande strumpbyxor och tröja till.

1 kommentar:

Fia sa...

Hej, kul att du ville vara med och tävla. Vinnaren presenteras i bloggen efter avslutad tävling, så håll utkik :-)
Kul förresten med en kille som bloggar, det tillhör inte vanligheten! Jättesöt dotter har ni också, som vad jag förstod fyller år kring jul?? Min yngsta fyller också 1år, däromkring, den 27/12 för att vara exakt!
Lycka till i tävlingen, och med studierna som börjar sen... själv pluggar jag för fullt under min mammaldighet. // Fia