söndag 28 mars 2010

tort i bloggen?

Det har varit lite tort i bloggen på senaste, vilket har sina förklaringar. Först och främst fans inte tiden på grund av mycket i skolan och mycket sjukdom, sen nu när tiden finns igen

(för er som inte vet så hoppade jag av skolan och kommer vara hemma med Inez igen (på "deltid"), på grund av att jag inte klarade av pressen från skolan och hamna så mycket efter på grund av sjukdom, så jag "gick in i väggen och blev deprimerad")

så är man ju gravid, har ett hemskt illamående och en jäkla trötthet. Orken har inte funnits från min sida och kommer väl inte finnas jämt i fortsättningen heller. Ja ja, nu gör vi det bästa av allt som går och snart flyttar vi till större.

Inez har blivit så stor och duktig. Hon kan så mycket nu för tiden och förstår nästan allt man säger till henne. Hon har även blivit jätte duktig på ord och har sagt korta meninger då hon härmat någon av oss vuxna :P. Hon är inte en liten bebis längre utan börjar mer och mer bli ett litet barn.

Inez har också världens bästa förskola och vi är jätte nöjda med personalen (mitt gamla dagis kan slänga er i väggen, om någon från min dagistid hittat hit vilja jag bara hälsa att ni var det värsta tänkbara och jag hatede er) därför känns det så skönt att alla är så fina och snälla på Inez förskola.

2 kommentarer:

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen sa...

svar:
ja det får man göra :)

förresten grattis till graviditeten :)

Anonym sa...

Hej jag har 3 barn sedan tidigare. Ett tips är att utbilda sig innan man skaffar 2 barn så blir livet mycket lättare och mer meningsfullt i framtiden, för både er och era barn. Med tanke på att båda ni verkar studera så har man inte så stor inkomst så att barnen ska få ha det bra.
Hälsningar Anna-Sofie