onsdag 3 mars 2010

Pappa MU

Nu är det dags för mig att återuppta skrivandet här på bloggen. Det är nämligen så att jag har haft bloggtorka men det är väl nog inte enda orsaken. Skolan går verkligen upp och ner när det gäller hur mycket tid och engagemang man bör lägga ner för att klara sig helskinad igenom.

Dessutom har Inez haft sina problem med diverse sjukdomar - hon måste ju snart ha haft alla olika förkylningar som det går att ha. Det känns ibland som att hon spenderar lika mycket tid av dagistiden hemma som på dagis.

Igår så var en mäklare hos oss och värderade våran lägenhet. Hon var väldigt trevlig och berättade mer hur det hela funkar kring vid försäljning av bostadsrätter. Nu sitter vi i funderingar att sälja eller inte sälja. Vi ska kolla på en 3:a (84 kvadrat) nu på tisdag och hoppas verkligen att den är fräsch :) Det blir ju en hel del skillnad att gå från 64 kvadrat till 84 kvadrat. Mer uppdateringar i våran lägenhetsjakt kommer senare.

3 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång en riktig kalastävling..

http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..bokstavligt talat ;)

jenny sa...

Hej, tittar förbi och lämnar ett litet avstamp och tipsar om att kika in hos mig och tävla där också ♥ http://jennyn.blogg.se/2010/march/tavlavinn-haklapp-med-arm.html

Kram Jenny

Sandra sa...

Okej jo Rasmus hosta har försvunnit ,nu är han bara lite hes! Usch vad jobbigt för inez att ha feber så länge,Rasmus har ingen feber längre och verkar för det mesta pigg! Jag blev riktigt rädd där ett tag med hans hosta osv.. Men det gick bra tillslut tack och lov :) Jo riktigt skönt att vi inte behövde sova över :) Grattis förresten :)Hur känns det att ni ska få en till då ?=)