onsdag 9 december 2009

Kvällen då allt rasade

Igår fick jag veta att jag ligger som reserv 42 respektive 39 på mina utbildningar som jag sökt och det var ju självklart en besvikelse även om jag innan hade mina aningar då tidigare år på förskollärare varit mycket höga sen så på sjuksköterska ligger jag så långt bak på grund av att jag sökte på "sen anmälan" och då automatiskt kommer efter alla som sökt i tid! Livet nu framöver sår ju så klart med massa frågetecken som inte går att besvara. Hjärnan går högvarv för att kunna komma på en bra lösning och den sista chansen nu är ju att jag kommer in på VUX och får lägga till ämnen + kanske få tenta upp några G till högre betyg. jajaj nu skall jag fixa till mig, ta upp lillan och åka iväg till öppnaförskolan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Annars är ju högskoleprovet ett bra komplement. Lycka till!