måndag 7 december 2009

Efter en lång helg i Stockholm

Det var nu ett bra tag sedan jag skrev något här på bloggen och jag vet inte riktigt vars jag ska börja. I helgen så var jag i Stockholm, med klubben och tävlade och dömde i Poomsae (uppvisningsmönster). Jag kom i allafall på en hedrande 4 plats i min grupp (0,2 poäng till bronset) och jag är väldigt glad över resultatet.

Under Stockholmsresan så köpte jag lite kläder från PoP och Villervalla, bilder kommer senare. När jag kom hem så mötes jag av en super gullig liten ängel som inte kunder vara stilla för en sekund och hela tiden försökte gå iväg utan stöd. Pappa hjärtat blev så stolt. Hon har verkligen utvecklats på den senaste tiden och snart dröjer det nog inte länge innan hon går iväg själv.

Idag har vi även dekorerat julgranen i guld och rött och den blev väldigt vacker. Inez var väldigt nyfiken på alla kulor och glitter i den men vi får nog se hur länge den får stå orörd.

Inga kommentarer: