måndag 14 december 2009

gwaaaaiiii

Jag blir galen, ungen somnar INTE! eller ju hon var svintrött och somnade direkt när jag la ned henne sedan vakna hon efter 45 min och nu är det totalt omöjligt! inget fungerar typ... när jag ligger bredvid henne ligger hon och nyps + drar i håret (men är tyst) lägger jag henne i sängen själv gallskriker hon!!! jag blir så less.. det här har hon hållit på med sedan 7,5 månad med ett uppehåll på 3 veckor då hon varit sjuk! VAD SKALL MAN GÖRA??? 3h att lägga henne sen som en bonus på det vet man att hon kommer sova dåligt för det gör hon alltid då hon somnat "dåligt"

aja, hon är ju super söt och fin ändå så klart men jobbigt är det i alla fall!!!


Sen är det ju julfest på lördag som vi skulle gå på men vi har ingen barnvakt åt lillstumpan så jag får vackert vara hemma och låta Jonas gå i stället.

2 kommentarer:

Ida sa...

Hej! När Inez fick reaktion på tomat, eller vad det nu var, vars började prickarna då?

Hugo har fått prickar på magen, runt munnen, runt öronen, på övre delen av ryggen samt lite på benen. Jag blir tokig av att inte veta!

Idahoo sa...

Hejsan :) jo han växer så att det knakar, men inte så konstigt med tanke på hur mkt han äter :P Jo det tröjan fick hon, verkligen skit snygg! :D

Ni får ta inez till nån som är sjuk som kan smitta ner henne.. så kanske hon börjar sova igen ;)
Om ni vill ha barnvakt så ställer vi gärna upp! :D