tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Hej!
Idag vaknade jag och lillan vid 12.00, strax efter ringer Sara och säger att smink kalaset var flyttat från Annelie till hon som håller i det hela! Kl:15.00 skulle vi vara där så jag börjar med att fixa lillan klar, sen äter jag själv frukost och hinner med att sitta en liten stund vid datorn (något som jag tydligen egentligen inte hann) helt plötsligt rinner tiden i väg och Sara och Annelie står utanför dörren medan jag står i natt särken och inte har hunnit fix mig för fem öre! Ja så kan det gå :S Sara och Annelie får sköta lillan medan jag duschar, tjugo i tre är vi klara och då skulle vi hinna hämta Marre innan vi skulle vara i Myckle. Vi han och väl där så skötte sig lillan fint men allt drog över nästan 2h. När vi kom hem var lillan tjollrig så jag kunde då inte ens äta någon middag och när Jonas kommer hem kvart i tio slänger han alla ytterkläder på golvet och sätter sig vid datorn medan jag försöker lugna en skrikande bebis! Ja inte alltid så roligt!! Till slut sitter jag i alla fall här med min Mp3 framför datorn med en gröttalrik. Tur att de så småningom går över, det där med kvälls skriket eller koliket eller de allmänna missnöjet, ja vad man nu vill kalla det!
I morgon är det vägning på BVC, för att se att hon går upp som hon ska! Sen blir det förhoppningsvis en tur hem till Julia.

Inga kommentarer: