onsdag 11 februari 2009

året som gick, tiden som försvan och nuet som kom

Ja 2008 var ju allt ett trevligt år!

Här skålar Sebbe, Tissen och Jonas in de nya året 2008

Ja några dagar före nyårs 2007-2008

Ja på nyårsafton då, vi väntar in de nya året

i stugan! Påsken 2008

Ute på färd!

Ja den 6 maj visade detta test att vi skulle få en liten varelse, som var beräknat till Januari

Hos Jonas mormor när hon fyller år!

Lite lite så här "dagen efter" om ni förstår

Har var vi på väg att se "sound of music"

Tjejerna är ju som tur är väldigt söta

Puss puss

Allt såg inte så bra ut från början

någon dag före studenten!

weiiiiii

Just precis, vi tar ingen skit vi torkar den ;)

Tissen och Jag.

Ja då tog man studenten då! Nyss fyllda 19 år gravid i vecka 9 och studenten är tagen, dessutom bor man redan i egen lägenhet! vuxet va?

Jonas borta och tävlar, om jag inte miss minner så var det min födelsedag också!

Fin balkong, nu fick ni inte se hur den såg ut, men jag lovar att det vart bättre!

På utflykt till stan!

Maten

Taekwondon fyller år

Först Jonte sen Simon


Här har Jonas fått en firre.

Här regnade det som aldrig förr samtidig som solen sken

Mitt under den ljuva sommaren på jobbet :)

Mumma, kakfaten till de gamla.

Vagnen som vi hämtade i Umeå

Mazdan från -89 byttes till Renault laguna -96

Ultraljudet som vi var på den 13 augusti


Lite barnvakt och sånt

Jonas och Jag, ett försök att få ett fint parkort i slutet av graviditeten

Så var det då sen blev det så här!

Sandra, Jenny och Erica

Jag, rätt stor faktiskt

Jonas på hallowen -08

Ibland hittar man inte det man ska ha1 undrar hur pippin hittat dit!

Julbord på vitberget

Ja sånt händer när man väger på stolen och väger för mycket, kan ju trösta mig med att samma sak hände Patriks stol och han som vi nyligen såg vägde bara 58 kilo!

Några dagar före jul! otroligt söta flickor.

Veckan före Inez kom till oss, stor som ett hus och liknar allt mest ett krulligt bus

Efter att gått i ungaföräldrar gruppen träffade vi Julia och Micke

Måste säga att de föll nog både jag och Jonas i smaken att umgås med dem :) eller hur man nu ska säga, hur som hälls så ska vi strax skåla in 2009

Foten som den var och som den blev

Inez kom till världen

Inez på fällen hos mormor


PS!

Både Inez mormor och farmor fyllde unga 40 år ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaajs!