måndag 16 februari 2009

Hej!
har just lagt lill tjompan i sin säng, får se hur länge hon vill ligga där hade alldeles strax tänkt damsuga.
idag är det apa kalt ute så jag och lillan håller oss nog inne så gått de går! Igår hyrde jag och Jonas 3 filmer på hemmakväll, vi började att se på Bog and Eliot 2 så nu har vi två kvar att se.
I morgon ska vi till Inez farbror och fira hans 20 års dag, eller egentligen blir det ju hem till farmor och farfar eftersom han FORTFARANDE bor hemma ;)
Inez har börjat att äta som en häst, som att hon liksom inte växte nog mycket redan, hoppas de lägger sig på hullet nu och inte på längden! På dagen räcker de oftast med amning var 3 timme dock inte hennes mål som hon åt nyligen, men kring 5-6 på kvällen äter hon varje timme till hon ska lägga sig, så nu har vi gjort så att jag ammar henne ur båda brösten en timme senare får hon ett fullt mål ersättning och sen timmen efter amma igen och så ersättning igen sen efter en timme, en sak är ju bra med det hon sover 6-7 timmar i sträck utan att vilja ha mat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jo, det måste jag försöka styra upp :P

Anonym sa...

HAHHA, erat föråd? jamen det var ju snällt, men jag hade ju tänkt boka tvätthallen, det borde ju bli "kul" :D haha