fredag 5 december 2008

vecka 35 (34+6) BM

Hej
igår var vi hos barnmorskan, bebisens hjärtljud låg mellan 138-150. Bebisen hade sjunkit ner i bäckenet men huvudet var fortfarande ruckbart! alltså inte fixerat, magmåttet hade ökat bra, fick dock inte veta exakta måttet eftersom hon inte sa det och jag glömde att fråga! vi får väl ta reda på magmåttet nästa gång om två veckor, så får vi se då om bebisen har fixerat sig också! mina värden var väl som vanligt. nu är det inte allt för långt kvar :)

Idag har jag varit och lämnat Tilda hos sin dagmamma till klockan 9.00, hon hade egentligen inte behövt vara där då jag är hemma, men hon ville vara med sina kompisar en stund! Linnea däremot fick följa med Jonas på morgonen och var på skolan redan klockan 7.00! Vi är nämligen barnvakt åt dem i helgen eftersom mamma är i stor staan Stockholm och Esso han jobbar! i eftermiddag/kväll blir det att först hämta barnen sen hämta Jonas och fara och handla, sen blir det middag och godis till idol (är väl final idag??). Kan berätta att vi i morgon även ska på julmiddag på vutberget med Jonas familj! det blir gott hoppas jag, jäller bara att äta måttligt så man inte känner sig spyfärdig efteråt, då kan man licksom inte njuta!

Inga kommentarer: