tisdag 25 november 2008

Tjohej!


Här är våran julgran som vi ska ta in till lucia, snöigt värre ;)
Var i alla fall hos läkaren idag och jag ska få gå hos sjukgymnast på reko :), bebisen rör sig hela tiden, känns jätteroligt nu då rörelserna bytt karaktär och den mer håller på att puttas ;) det känns att bebisen inte är så liten längre! nu är det enligt "mitt planerade" datum för förlossning bara 5 veckor och 6 dagar kvar :) men i värsta fall är det kanske 8 veckor kvar :( men det hoppas jag verkligen inte på! Nu är det dessutom snart dax för allt julstök!, vi ska sätta upp jul saker till helgen och jag börjar redan i morgon med att baka lussebullar :) sen pepparkakor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner verkligen igen det där med att den puttas! Det känns verkligen som att amgen inte är tillräckligt stor för barnet, och man vill bara sträcka ut ryggen och göra magen längre. haha.. Nu är det inte långt kvar!