onsdag 17 september 2008

Uppdatering

Hej!
tänkte börja med att skriva att jag var och provade vattengympa i går, det gick bra men var ganska så jobbigt, hade hoppats på att det inte skulle vara så slitsamt för kroppen men jag kände ändå av smärta i bäckenet eftersåt. Jag följde även med min lillasyster på Taekwondo innan jag for på gympan, hon tyckte att de var roligt :)


Här är min mage vecka 24 (23+4), den har börjat bli ganska så stor nu ;)

Jag har även lite bilder från förra veckan då jag bakade med mina småsyskon och var i lekparken med dem :)


Tilda 4.5 år bakar hemma hos oss medan hennes storasyster (min lillasyster) var på kalas.

Tilda kämpar för att få ut degen!


Roligt att baka :)


Linnea han baka ut en deg när hon kom tillbaka från kalaset


Linnea klättrar i det stora tornet som finns på Anderstorp :)


Linnea och Tilda gunngar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, nu börjar du allt få en riktig bebismage :) känner du det själv elr tycker du fortf att det känns som du är plumsig. För så har jag kännt allt mest hela tiden, kan som inte inse att min mage är en bebismage utan känns hela tiden som en knubbmage ;P hehe
O du, det är ju den där lekparken som vi brukar vara och leka på, bor just bredvid :)