måndag 26 april 2010

Vertikal limit

Idag har vi köpt lite färg, pensel och roller så vi kan måla Inez "nya" bokhylla så på torsdag får vi tillträdde till vår nya lägenhet så det blir att sätta igång direkt med måleriet. Vi köpte även ett par panelgardiner till köket men vi måste se hur de passar innan vi öppnar dem. Det är så himla svårt att få sig en bild av något man typ aldrig sett (vi har ju sett den en gång) och jag är verkligen spänd hur renoveringarna blev.

Nu vill jag bjuda på några bilder från helgen där vi packade för fullt, ursäkta röran!

Ännu värre i vardagsrummet

Helt plötsligt har det uppkommit flera nya gömställen för Inez i de tomma skåpen - hon är så himla söt.

Titt tut ;)

Här har jag, muppen, inne i förrådet och det som inte syns är att jag klättrar mig över massor av lådor och står typ på ett hjul för att hålla balansen medan jag sträcker mig längst in för att hämta lite måleriesaker.

Inga kommentarer: