onsdag 10 juni 2009

Grattis

Idag fyller min mamma 41 år som sagt och vi ska dit senare för att fira henne! Först skall alla sluta jobba bara.

Igår skulle jag gymma och jag stod på dörren vid 10 men då visade det sig att sommartiderna hade börjat och det öppnade då inte förens vid 12, jajaj jag cyklade medans Jonas sprang sedan gjorde jag rygglyft och utfall. Jag har sådan fruktansvärd träningsvärk, har gymmat snart i 4 veckor och har inte haft träningsvärk en enda gång när jag gymmat! Bara ett par sketna utfall och träningsvärk till max!

11 kommentarer:

16 år och gravid! sa...

Nej, inte en enda! :D.

Karin (Albins mamma) sa...

Ja usch, det finns inget värre att klatra med. Men peppar peppar, så har jag faktiskt inte haft problem med just mammapenningen tidigare, förrän nu. Men det är fan inte kul att ha med dom att göra alla gånger. Får iallafall pengarna imorgon, 16 dagar för sent :)

Carolina sa...

Vinnaren är nu korad i tävlingen om ett presentkort från Barntrygghet.se - blev det du? Kika in och titta, och tävla gärna i övriga tävlingar om du inte redan gjort det! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Carolina

jeanette - 20 år och gravid sa...

Svar; Jag vet faktiskt inte om jag ska vidareutbilda mig till det faktiskt. Helst vill jag bli barnpsykolog, så det är väl det de kommer att bli så småningom. Men vi får se :D Det blir ändå inget plugg innan bebis kommit och vi funnit oss till ro och lärt känna varann :D

Har du haft en trevlig vecka hittils?

Karin (Albins mamma) sa...

Ja visst var dom häftiga :)

Ja han har blivit jätteduktig. Det går så snabbt. Men dessvärre så ramlar han ju och slår sig hela tiden. De där var ju lite värre, hoppas inte att det blir så nå ofta :)

kajsa sa...

hej, jag kan inte hitta länken :S

Em, 15 år och gravid med tvillingar. sa...

Nej jag tror faktiskt inte att dom kommer så tidigt men jag är ändå lite nervös ändå.

Alla snackar ju om att tvillingar kommer jätte tidigt men min bm har sagt att det inte stämmer nu för tiden.. :)

Så vad ska man tro på:P?

Madde sa...

Tack. :)

Va duktiga ni är som tränar. :) Vart är Inez då?

Karin (Albins mamma) sa...

Nä tyvärr så gör han ju inte det :) Dom lär sig väl med tiden antar jag, hoppas jag. Men jag tror att han är lite för liten för att förstå det ännu. Han bits ju ganska mycket också, och då tar jag bort handen och säger ifrån, men han fattar inget av det heller. Samma när han är på saker som han inte får, då säger vi först "aj aj" eller "inte". Men det brukar alltid sluta med att vi får gå dit och ta bort han. Inte lätt inte :)

Madde sa...

Oki duktigt. :D
Hehe nee jag är rätt kass på att träna är på tok för lat. :P
Men tanken är att jag ska börja simma nu snart igen men svårt att få tiden att räcka till när Henric inte är hemma fören efter 18 på kvällen.

Karin (Albins mamma) sa...

Ja huga, det hade kunna gått illa..

Jo jag vet, men det kan vara bra att kombinera dom två ibland :)

Nä vi tror inte att det behövs, för han är redan mycket bättre :)