tisdag 7 april 2009

Nu sitter jag här igen och har inte så mycket för mig! håller utkik på blocket om de dyker upp en emmaljunga city cross som passar oss i smak och pris, någon ljus färg som typ Jungel, cooper eller Jungelpink, största kriteriet är att den inte ska vara solblekt för det hatar jag! Vi eller jag vill nämligen ha en ny barnvagn. Kommer sakna den vi har nu otroligt mycket och den är super fräsch och snygg men den är lite för stor och klumpig för mig, vi har dessutom inte någon hiss :s det är en Edge duo kombi med sport chryptonite chassi! Den största och lyxigaste på marknaden med andra ord men trivs man inte med den så spelar ju inte det någon roll ;)

Funderar på att gå en promenad nu men jag hade tänkt att fråga om älsklign vill följa med senare i afton i stället! har varit så grinig på han nu i några dagar! är väl lite långsint kanske men så fort han har en eller ett par dåliga dagar och tjollrar om allt han kan hitta så sitter de kvar så då beter jag mig lika dant i några dagar i stället inte så bra!

Hej svejs nu skall jag strax gå och pumpa mina tuttar ;) hahahah

Inga kommentarer: