torsdag 10 juni 2010

Uppdatering

Hej på er allihopa.

Vi har haft fullt upp den senaste tiden och bloggen har inte direkt varit den sak som varit mest prioriterad men nu har jag äntligen tid att skriva några rader.

I veckan lämnade jag och min kollega Josefin in vår C-uppsats för sluträttning efter slut opponeringen. Det känns skönt att lämna 10 veckors hårt arbete men samtidigt hade man velat arbeta lite till för att putsa till. När den är godkänd så ska vi lägga ut den på uppsatser.se så allmänheten har möjlighet att läsa om vår uppsats om kvinnors respektive mäns erfarenheter av att vara drabbad av depression. Resultat var väldigt intressant och samtidigt lite skrämmande hur kvinnor och män kan se på sin depression.

Idag så for vi iväg och beställde alla saker till bilen så jag kan serva den till veckan innan jag börjar sommarjobba på sjukhuset. Den blev en hel del och där rök en del av skatteåterbäringen. På tal om skatteåterbäringen, hur skönt är det inte att få den som en extra refill inför sommaren. Speciellt när man är student och bara får halva csn den sista maj och för dem som vet så är hela csn inte mycket att hurra för så tänk hur lite halva csn är :/ Maria ska få klippa håret och köpa nya kläder inför sommaren sen behöver Inez lite sommar kläder. Gud vad mycket man egentligen behöver när man tänker efter, haha.

Sen är vi även öppna för förslag om det är någon som vet av några syskonvagnar/dubbelvagn till salu eller om ni har egna erfarenheter av några märken. Skriv gärna en liten kommentar.





Grattis Jimmy :)

2 kommentarer:

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF sa...

SV: trevligt att du vill vara med, men vilken bok vill du vinna? :D

MammaTessan - Tävlingar pågår sa...

Va roligt att du ville vara med och tävla.
Lycka till =)