söndag 5 oktober 2008

Äntligen

Nu är köket färdigt fixat och det tog sitt lilla tag, men det resultatet blev mycket bättre än vad jag föreställt mig. Känns skönt att vi har renoverat köket och sovrummet före bebisen kommer, då hade de blivit svårt att leva som vi gjort den senaste veckan med en liten krabat. Ni skulle bara veta hur det sett ut, haha. Lite bilder från före och efter.



Maria har varit hjärnan bakom inredningen och vi har hjälps åt att fixa allt arbete. Vi har gjort en hel del förändringar bl.a. blivit av med en dörr, fixat nya tapeter, har ingen ful plastmatta längre och fått ett ljusare/fräschare kök. Barnstolen kommer att passa perfekt till inredningen nu, hoppas att bebisen undviker att kladda ner tapeterna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vart ju tookfint!! :D
Vad duktiga ni är!!
Meen, ni slipper Nog inte undan att bebiis kommer att kladda på tapeten tror jag :P

Anonym sa...

Jaa, men det hon sa var typ att jag kunde ju börja tänka lite mer på vad jag åt och så.. för hon visste ju att jag är på vattengympa och så... så hon var inte riktigt "nöjd" m vikten, men hon sa som inte riktigt heller buu...
Jaa, man har ju hört det där om hjärtljuden är höga så är det en flicka. men ylva sa att det kan man bara typ säga ifall bebisen skulle vara i viloläge och att hjärtljuden är höga, vår bebbe har ju alltid varit i gasen :p
Skönt att höra att det är fler än jag som känner mindre under en period!! :)